Tuesday, June 21, 2011

Yay finally bought a web cam ! :D

Hey guys!!!!! Guess what? This weekend, I ended up buying a web cam for me!!!!
I know~ Its about time.....My old ones didn't work anymore so I finally bought
a new ass one that works! he he I was so excited.......you guys dont even know~
Im excited cuz now I get to see you guys and chat too! So If I know you, please
Add me ! ;D
kilakilaglam is my skype name. n__n

So the first person I skype with was "Eim !"
I had a wonderful time chatting with her. X3
It was really fun! Cant wait to chat with everyone~
Sooooo exciting.....yay.......
I snap a pic..... sorry , we look like we were really sleepy....
Its cuz we were about to go to sleep. ;)
Night night sweet dreams......

Now random pic time......

This is my baby "Mika".
I notice I don't blog about my pets....
I have a lots of pets by the way...lol
Ill post all of them next time...;)
I took this pic from my phone camera.
I have some cool apps for it.

Awwww she is way too cute huh?
By the way, she is a Pomeranian.
And she is 4yr sexy girl! lol
And for summer I cut her hair like a lion , cuz
L.A. summer is wayyy~ too
fuck'n HOT !!!
More pic coming soon...

I HATE SODAS...... But this is the only sodas
I will drink..... Melon soda~Yummy~

Yummy fruit mochi..... :)

Wednesday, June 15, 2011

What I have been doing~

What I have been up to???? Ummm let me see....???
I have been working and busting my ass....lol
I work at the after school program as you guys know~
I do most of the events.... in charge of event planning ....which mean~
I plan everything & spend a lots of my own money.
Cuz I'm the only one that could only make it happen for some reason.
U__U I guess I have the WILL to do things like that??? I just can't help.
I don't really have to do it, BUT I do it....
I just want the kids to have a wonderful childhood and remember all the good times.:)
But I just get soooo frustrated and stress sometimes cuz I have to
do everything on my own.:( I dont get extra pay for events.
So I dont get anything form this.... but I do get to see all the kids having a
wonderful time and having fun. Anyways....I have plan for the kids
a event. Its like a talent show. Their will be doing Dancing, singing and paying music.
So I have been mixing music, making routines, try to go to the store to get kids outfits,
try to make a flyer.... and all that good stuff alone. lil help from my lovely boyfriend.
Supper supportive! So...after next week.... I should get a brake....
cuz the school year is over and its summer time!!! YAY!!!

Last week, me and some of the girls that is in the show,
went out to look for the outfit for the show.
Awwww~ Makes me want to have my own child. *W*
They had such a good time with me .They tried out a lot
of different outfits . It was sooo much fun. Can't wait to have my own child some day!
Im going to be such a soccer mom...... I could sooo feel it... XD lol

Now......you going to see some random pic.
Stuff I have bought...
All the item @ Forever 21.

More sute stuff....

Went out to eat at some yummy ass Mexican food!
Its sooo good no joke. Taste like home cook food!

I wanted to make necklace so I did.... I seen that style in the
magazine and im like......."I could do that shit" !!! LOL

There you go!!!!

Ill take pic with a outfit and the necklace very soon~ n__n

Princess Mimi/Bambi Chocolate Brown Lens Review ( Shoppingholics )

LOL......OMG...I'm ALL LATE~ U__U''
I was suppose to do this review long ass time ago
when I first got them, like in Feb. ish~ XD I forgot all about it .......
So sorry~ I still have to do that other ones too.
Hope this week. For now I'll do Princess Mimi. :)

Princess Mimi/Bambi Chocolate Brown Lens Review ( Shoppingholics )

♥ Description ♥
Princess Mimi/Bambi Chocolate Brown Lens
Origin: Korea
Brand: Geo Medical
Diameter : 15.0mm
Water Content : 38%
Base Curve : 8.6mm
Life Span : 1 year disposal

Left eye...with lends no makeup.

I Love this look a lot!!! It has some what natural look
but still POPS OUT ! Makes your eye stand out from your face.
Im in love with is lends !!! Its perfect !!! I would think,
that anyone would fall in love them!

I love the fact that they have 3 colors in the lens....
makes it look real....no fake looking. Its a really nice choco brown.
Ones again.... perfect color!!! :)

Very comfortable! Its a big lens but still feels nice in your eyes~
Just keep them moist ones in a while~and you should be just fine.

In this pics ,I'm wearing the lens.

Like what you see???What to get this item???? here is the link! :)
Princess Mimi/Bambi Chocolate Brown ( Shoppingholics )

Sunday, June 12, 2011

The Winner to the ☆ ℳichi's Ⓢponsor Ⓖiveaway ☆

Yes!!!! I have the winner for the ...
☆ ℳichi's Ⓢponsor Ⓖiveaway ☆
Before I say the winner... I would like to say~ Thanks so much guys,
who have enter the giveaway and also for following my blog. Ones I stop
being sick ...lol Ill post more often with cool stuff....
I will for sure do more giveaway very soon :) So Stay Tuned for a future Giveaway!!
Ok , now the giveaway winner is~
Drum roll...........................................
......................................................... LOL
ha ha ha

" Kiyomi "

Kiyomi has won the ☆ ℳichi's Ⓢponsor Ⓖiveaway ☆ !!!
Congratulations honey !!! I will email you with further information.
Please claim your prize with in 3day! n__n
Enjoy..... ;D

Sunday, June 5, 2011

Been so sick >.< & Tokyo Collaboration!!!

Hey guys..... I know its been awhile. U___U
I have been super sick. Ever since last Tue. night.
I been feeling like shit....grrrr..... Im still sick now.
I do feel alot better than Wed. tho ,which is good thing I guess.
Today was suppose to be the last day for the
☆ ℳichi's Ⓢponsor Ⓖiveaway ☆
But.... since i have been really sick Im going to extend the due date.
Last day for the giveaway will be June 11. instead.
I let you guys know who is the winner on Sat. June 11.
so if you haven't done it yet, do it asap !!!

I think most of you might seen my facebook from
I had so much fun. I got to hang out with sooo many friends
that night ! It was really crazy night...LOL They had
all types of good music. Beautiful people ! Drank a lil....
It was such a nice buzz.... XD ha ha ha...

Oh oh.... I even met with DJ.Barbie that night. :)
All of us was in the bathroom putting Roxi eye lash on
cuz it was falling off of her face....LOL And we saw DJ Barbie with her friends.
So we ask if she could take pic with us. She was really sweet. *3*
She is soooo sexy and cute and looking sooo fly~ n__n
This is her blog by the way.... http://ameblo.jp/girl-haruna
I love her blog !!!!! You should check it out~
Me and her! I look sooooo buzzzz...LOL
I get the Asian glow just so u know. ha ha

I had so much fun that night I would like to go clubbing again soon!
Who is down to go clubbing? We could plan! just let me know! he he

Anyways im going to post few pics. I have way too much pic.
From that night. So just go on my facebook if you would like to see the rest!
Also im working on the the video from that night.Ill post it next time . :) still working on it.

Me and Tricia getting ready to go out.
Also wating for Hiromi to pick us up.

Per~gaming in the car. YAY!!!!

Getting drinks from the bar~

Step trying to put lash back on Roxi..ha ha
took long cuz everyone was lil buzz.

My sexy lover~ Need to give her a kiss....

we r really tired .....but being silly~

Model from ViVi magazine "Elli Rose "
She was DJ-ing at the event.
Van Cliffe.D (Elli-rose)